Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Terug

Mond ?

m v genderen

17-09-2012 | 17:57

door gebruik v medicijnen, heb ik een witte tong gekregen,en haartong

daar worstel ik al maanden mee

ik zou zooo graag daar vanaf komen

WIE KAN MIJ HELPEN

marja v genderen


  

3 Antwoorden

Antwoord van Karin Dijkstra Homeopathie & Coaching
17-09-2012 | 18:03

Dag Marja, medicatie geeft regelmatig bijwerkingen, van haaruitval, tot uitslag, en bij jou op de tong. Er is zeker iets mee te doen. Als je wilt kun je contact met me opnemen op 030-2300562. Met vriendelijke groet, Karin Dijkstra, klassiek homeopaat te Utrecht.


Antwoord van m v genderen
17-09-2012 | 18:21

beste karin

eind deze week ga ik voor 2 weken met vakantie

ik zou kunnen op

wo 10 okt

do 11 okt

di 16 okt

do 18 okt

gaarne niet te vroeg(ben geen ochtend mens)

groet marja


Antwoord van Karin Dijkstra Homeopathie & Coaching
18-09-2012 | 11:38

Dag Marja,

Dinsdag 16 oktober 17.00u is een mogelijkheid. Kun je je volledige gegevens (naam, adres, woonplaats, geb datum) mailen op hcmn@live.nl

M vr gr

Karin Dijkstra